Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 19.02.2025 19:14. Дата останніх змін - 19.02.2025 19:14

honestly replicate vacantly tousle valiantly - Процедура в Dozorro

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-02-19-001354-a  
Внутрішній ID тендеру в ЦБД 5f1e656b58bf470bb1528572e1b75bd1  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (оголошує закупівлю)

Найменування організації ФОП Любодар  
Загальна очікувана вартість закупівлі 5`925.11 грн (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Укладання рамкової угоди  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  

Параметри Рамкової Угоди

Строк, на який укладається рамкова угода 10 місяців  
Кіл-ть учасників, з якими буде укладено рамкову угоду 10  
Закупівля оголошена
19.02.25
Період уточнень
до 05.03.25
Період оскаржень
до 05.03.25
Період подання пропозицій
до 05.03.25
Залишилось 1 день Поспішайте взяти участь!
Прекваліфікація
з 05.03.25
Оскарження прекваліфікації
Аукціон
очікується
Дата аукціону може змінитись після завершення Замовником розгляду отриманих пропозицій